woensdag 14 december 2011

HAVENKRAAN VAN HARLINGEN


De hectiek van alledag even achter je laten, of beter gezegd: overzien? Ga de hoogte in en slaap in de Havenkraan van Harlingen, een oude haventopkraan uit 1967. Vanuit de cabine op 17 meter hoogte heb je een mooi uitzicht over de stad Harlingen en de Waddenzee. Bij helder weer kun je zelfs Vlieland en Terschelling zien liggen. Niet tevreden met het uitzicht? In de cabine kun je het panorama naar je hand zetten, als je durft tenminste! Beweeg de knuppel naar links of naar rechts en draai 360 graden rond. De machinehuis is de plek die vraagt om optimale rust. Een mooi bed, stoelen van Charles Eames en een stortbad voor twee helpen daarbij! Oja en klimmen hoef je niet. De kooiladders zijn vervangen door twee speciaal ontworpen liften. 

Dokkade 5
8862 NZ Harlingen
0517 41 44 10

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat geweldig, ik zou graag vanuit een havenkraan Vlieland of Terschilling zien liggen. Ik heb alleen in Rotterdam in een havenkraan geslapen, daar was het uitzicht ook mooi maar dit lijkt me helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat geweldig, ik zou graag vanuit een havenkraan Vlieland of Terschilling zien liggen. Ik heb alleen in Rotterdam in een havenkraan geslapen, daar was het uitzicht ook mooi maar dit lijkt me helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben hier geweest! Echt een aanrader als je geen hoogtevrees hebt! Mijn man heeft altijd op een havenkraan gezeten en ik heb hem dit cadeau gegeven voor zijn 60ste verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen